L’Ajuntament de Mollerussa ha servit, dimarts al migdia, el primer àpat a domicili a través del servei que s’ha activat per oferir una alternativa a aquelles persones que, per la crisi del coronavirus, tenen dificultats per poder cuinar o fins i tot sortir a comprar.

El primer lliurament s’ha fet en un usuari que l’ha sol·licitat a través del telèfon únic del servei Ajude(M)ollerussa (676 289 571), que des de que es va obrir al 14 de març ja ha atès 196 trucades i ha realitzat 108 accions a domicili a través de la cinquantena de persones voluntàries amb què es compta.

El servei d’àpats a domicili es fa a través de la fundació Residom, encarregada de cuinar seguint les pautes d’una dietista i tenint en compte les intoleràncies i les al·lèrgies que els mateixos usuaris refereixen. També és qui porta el servei a domicili de la persona demandant, sempre seguint totes les mesures de seguretat i higiene establertes en prevenció de possibles contagis.

Així mateix, cal recordar que des del servei Ajude(M)ollerssa s’ofereix, en col·laboració amb el Servei de Suport al Dol de Ponent, acompanyar a les persones que hagin pogut patir la pèrdua d’un familiar, a aquelles que en tenen algun ingressat a l’hospital o fins i tot aquelles persones que necessitin tenir assistència telefònica per afrontar amb més eines la situació de confinament.

Fes-te'n subscriptor i construeix amb VilaWeb25 el diari nou que els Països Catalans necessiten ara.

60€/any | 18€/trimestre
120€/any | 35€/trimestre

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.