01.04.2020 - 09:17
|
Actualització: 01.04.2020 - 11:17
L’Ajuntament de Mollerussa ha servit, dimarts al migdia, el primer àpat a domicili a través del servei que s’ha activat per oferir una alternativa a aquelles persones que, per la crisi del coronavirus, tenen dificultats per poder cuinar o fins i tot sortir a comprar.
El primer lliurament s’ha fet en un usuari que l’ha sol·licitat a través del telèfon únic del servei Ajude(M)ollerussa (676 289 571), que des de que es va obrir al 14 de març ja ha atès 196 trucades i ha realitzat 108 accions a domicili a través de la cinquantena de persones voluntàries amb què es compta.
El servei d’àpats a domicili es fa a través de la fundació Residom, encarregada de cuinar seguint les pautes d’una dietista i tenint en compte les intoleràncies i les al·lèrgies que els mateixos usuaris refereixen. També és qui porta el servei a domicili de la persona demandant, sempre seguint totes les mesures de seguretat i higiene establertes en prevenció de possibles contagis.
Així mateix, cal recordar que des del servei Ajude(M)ollerssa s’ofereix, en col·laboració amb el Servei de Suport al Dol de Ponent, acompanyar a les persones que hagin pogut patir la pèrdua d’un familiar, a aquelles que en tenen algun ingressat a l’hospital o fins i tot aquelles persones que necessitin tenir assistència telefònica per afrontar amb més eines la situació de confinament.