Mollerussa Comercial sortejarà 14 compres setmanals durant la campanya de tardor

  • També hi haurà aparcament gratuït i apareix el Moll€uroman

VilaWeb
VilaWeb Mollerussa
30.09.2015 - 05:07
Actualització: 30.09.2015 - 07:07

Mollerussa enceta dilluns vinent una nova campanya de la mà de Mollerussa Comercial que, sota el lema «Jo ja compro a Mollerussa… i tu?», sortejarà 14 compres de franc cada setmana d’un màxim de 25 moll€uros. Seran dues cada dia de dilluns a divendres i 4 més dissabte a la tarda gràcies la incorporació d’un nou personatge: el Moll€uroman.

Precisament aquest nou dinamitzador comercial ha estat present durant la roda de premsa de presentació de la nova campanya comercial de tardor que ha anat a càrrec de l’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, i del president de Mollerussa Comercial, Àlèx Català, acompanyat de Núria Giribet, membre de l’entitat.

Tasca dinamitzadora

Solsona ha destacat la continuïtat de la tasca dinamitzadora de Mollerussa Comercial “amb campanyes imaginatives que no cauen en la rutina” i que ajuden a potenciar el sector comercial. Per la seva part, Àlex Català ha fet una balanç positiu de la posada en marxa del moll€uro que ara precisament tornarà a ser protagonista en aquesta campanya que com la de l’any passat per aquestes dates també oferirà aparcament gratuït a tots els clients que comprin a les botigues adherides a Mollerussa Comercial.

A diferència de la tardor passada, en aquesta ocasió no es comptarà amb un punt d’informació per retornar els diners de la zona blava sinó que seran els mateixos botiguers els que ho faran a més de complir amb la tasca d’informadors de tots els avantatges de la campanya, segons ha indicat Català, el qual ha considerat que oferir aparcament gratuït és una bona eina per fidelitzar la clientela com ho demostra el fet que en la passada temporada es van arribar a tornar més de 600 euros en tiquets de parquímetre.

Compres de franc i càsting

Pel que fa a les compres de franc, Català ha explicat que tots els clients que facin qualsevol adquisició en establiments associats a Mollerussa Comercial des del 5 d’octubre i fins el 30 de novembre hauran de presentar el tiquet de compra si és el cas que són afortunats en el sorteig.

Com a tret de sortida de la campanya, Mollerussa Comercial ha organitzat per aquest dissabte 3 d’octubre un càsting per triar la imatge de l’entitat per a properes campanyes. La cita per a tots els joves d’entre 16 i 28 anys que vulguin participar-hi és a partir de dos quarts de 5 de la tarda a la plaça de l’Ajuntament.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any