Malestar a Bell-lloc d’Urgell al quedar més d’un dia sense servei de telefonia i internet

VilaWeb
VilaWeb Mollerussa/Fotografia: Miquel Bresolí
26.07.2018 - 06:12
Actualització: 26.07.2018 - 08:12

Bell-lloc d’Urgell s’ha vist afectat per una interrupció del servei de telefonia i internet de la companyia Orange i puntualment de Vodafone. La interrupció del subministrament va començar passades les quatre de la tarda del dilluns, 23, i no es va restaurar fins la nit del dimarts, 24. Més de 30 hores d’interrupció del servei.

Segon l’alcalde de Bell-lloc d’Urgell, Carles Palau, en un comunicat enviat, «el tall va afectar a una gran part de la població ja que hi ha molts usuaris que a part d’utilitzar aquesta operadora, tenen contractat el servei amb altres operadores que utilitzen la xarxa d’Orange».

L’alcalde ha afegit que «l’Ajuntament de Bell-lloc d’Urgell va intentar posar-se en contacte amb l’operadora però els canals establerts per aquestes circumstàncies no van funcionar. Finalment sembla ser que la causa del tall de subministrament va ser l’avaria del node que dona servei al municipi de Bell-lloc».

El comunicat que ha fet arribar Palau acaba dient que «l’Ajuntament vol manifestar el seu malestar per la falta d’informació que ha tingut Orange en el moment de gestionar aquesta situació».

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any