Una quarantena de joves músics han tocat en el segon No Surrender Kids, la sessió preparatòria per als més joves per la cançó d’enguany del No Surrender Festival, el «Glory Days» de l’àlbum «Born in the USA». Un Festival que espera reunir més d’un miler de músics a la zona esportiva de Vilanova de Bellpuig el dissabte, 29 de juny.

La iniciativa de Josep Maria Pons, propietari de la Sala Boss-L’Estoneta, s’està consolidant i «sorprenent» com ha dit el mateix Pons, ja que a hores d’ara ja hi ha més de 600 inscrits, una xifra superior a les dels altres anys per aquestes dates (a tres setmanes del Festival) i amb l’afegit de que un 60% dels que ja ho han fet és la primera vegada que hi participaran. Pons ha afegit que “el ritme d’inscripcions està essent molt alt i animem als músics a que s’apuntin al més aviat possible per tal de garantir els compromisos logístics”.

Per altra banda, cal destacar que s’han venut entrades als EUA, Austràlia, Àustria, Suïssa, Regne Unit, Alemanya, Anglaterra, Holanda, França i Itàlia. I per aquest tercer any de Festival es comptarà amb la col·laboració del club de fans més important d’Europa, el Pink Cadillac Music Italia.

Assaig

Els joves han estat assajant al llarg de tot el diumenge al matí la cançó ‘Glory Days’ que interpretaran el dia del festival, dirigits per Antoni Tolmos, director artístic del Festival. A la zona esportiva de Vilanova s’hi han ajuntat 8 bateries, 3 baixos, 7 guitarres, 4 teclats i 10 cantants.

Guitarra i corretja artesana

Durant el No Surrender Kids s’ha presentat una rèplica d’una guitarra del ‘Boss’ fabricada pel lutier de Les Borges Blanques, Juan Yeste. A més, aquest any com a novetat, la corretja de la guitarra l’ha elaborat especialment per al festival Tony, Cueros, l’argentí resident a Castelló artesà del cuir que va confeccionar una corretja per la guitarra de Bruce Springsteen. La recaptació que s’obtingui amb el sorteig de l’instrument es donarà a ACUDAM.

Les inscripcions del festival, que tornarà a situar aquesta petita localitat del Pla d’Urgell al món, s’han de formalitzar al web www.nosurrenderfestival.com i tenen un cost de 21,20 euros. A la pàgina web, també es pot adquirir per primera vegada el merchandising de l’esdeveniment, com les samarretes oficials.

San Miguel, la cervesa del No Surrender Festival

Una altra de les novetats d’enguany és la incorporació com a patrocinador del Festival de la marca San Miguel. La marca cervesera internacional d’origen lleidatà s’incorpora com la cervesa del No Surrender Festival i s’afegeix a Maquinària Vicens que posa a la disposició del ‘Boss’ un tractor per als seus desplaçaments i Cal Valls com a col·laborador de proximitat de l’esdeveniment. El festival està organitzat per L’Estoneta Sala Boss, l’Ajuntament de Vilanova de Bellpuig i l’Institut d’Estudis Ilerdencs (IEI).

Més d’un milió de visualitzacions del vídeo oficial

El vídeo de la cançó No Surrender, que es va interpretar i enregistrar l’any 2017, arriba al milió de visualitzacions a Youtube, tot i que l’organització assegura que comptant les descàrregues se supera aquesta xifra.