Vila-sana prepara un paquet turístic local

VilaWeb
05.04.2016 - 06:32
Actualització: 05.04.2016 - 08:32

El Centre d’Immersió de Vila-sana (CIM) va iniciar diumenge les sessions dominicals matutines gratuïtes. Es faran dues projeccions, a les dotze del migdia i a tres quarts d’una. Aquesta és una de les propostes turístiques que oferirà ben aviat Vila-sana en un paquet que reunirà l’oferta, hotelera, gastronòmica, cultural, esportiva i de lleure del municipi.

Ho ha explicat l’alcalde de Vila-sana, Joan Sangrà, qui ha dit que el paquet turístic de Vila-sana estarà a punt en un parell de mesos. Aquestes propostes (sobretot de cap de setmana) també inclouran l’opció de visitar indrets com l’Estany d’Ivars i Vila-sana o equipaments com el Museu de Vestits de Paper o l’Espai Cultural dels Canals d’Urgell, a Mollerussa i amb qui s’està parlant.

CIM

Pel que fa a l’obertura del CIM els diumenge al matí , l’alcalde Sangrà ha dit que dóna resposta a diverses peticions de persones interessades en visitar el nou equipament que ens mostra l’Estany d’Ivars i Vila-sana amb una visió singular. En el primer dia i entre les dues sessions van passar una trentena de persones, una xifra que Sangrà va valorar positivament.

Per altra banda es mantenen les visites entre setmana per a grup i concertades. Sangrà ha comentat que ja hi ha una desena de visites concertades amb escoles, el col·lectiu que ha mostrat de moment un major interès, tot i que l’alcalde de Vila-sana ha recordat que estan oberts a tothom.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem