L’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, que ha comparegut acompanyat del president de Mollerussa Comercial, Àlex Català, ha explicat que va ser una edició marcada per la calor, fet que va facilitar que la gent sortís al carrer, que hi hagués “molt bon ambient” i que, a nivell comercial, la vetllada “funcionés”.

Per tot plegat, l’alcalde de Mollerussa ha destacat que “va ser un èxit”, i es va demostrar que, “quan s’ho proposen i van a una, les botigues de Mollerussa, a través de Mollerussa Comercial, són capaces de fer grans esdeveniments”. De la mateixa manera, Solsona s’ha referit a la capacitat per “reinventar-se” d’una activitat que ja porta vuit edicions, un fet que es tradueix en què sap mantenir “any rere any la curiositat i l’expectativa de la gent”. En aquesta ocasió, ha estat a través de la màgia, amb la qual cosa s’ha demostrat que es poden fer “jornades comercials amb un eix temàtic conductor”.

L’alcalde també s’ha referit a “la fórmula de 12 a 3, que és cent per cent Mollerussa”, que és l’única ciutat que aplica aquest format que és l’autèntic de l’Open Night, i ha remarcat que és “una fórmula molt i molt bona”, perquè inclou tot el ventall d’activitats d’una nit d’estiu, des de que surts a sopar fins que les botigues tanquen.

A tot això, Marc Solsona hi ha volgut afegir que no hi va haver cap incidència i que la nit va estar marcada per l’alegria i el civisme, de manera que la Mollerussa Open Night va esdevenir “un molt bon preludi de cara a la Juliol Fest”, una altra cita de pes que serà presentada properament i que oferirà la novetat que es desplaçarà del Parc Municipal al renovat centre de Mollerussa.

Per la seva part, Àlex Català ha coincidit amb Solsona en fer una valoració “absolutament positiva d’una edició màgica” i, a més del bon funcionament de totes les activitats i les vendes, ha volgut destacar molt especialment l’engalanament dels carrers, un fet que ha atribuït a “la implicació dels botiguers” i que ha propiciat que, en aquest sentit, hagi estat la millor edició de la Mollerussa Open Night.

Pel que fa a les vendes, Català ha assenyalat que han estat “en la línia dels millors anys”. Més enllà dels resultats econòmics, però, des de Mollerussa Comercial s’ha sondejat l’opinió de tots els establiments participants per tal de saber la seva valoració i així “filar més prim, polir detalls de cara a futures edicions i saber cap a on hem d’anar”.

Durant l’acte també s’ha procedit a efectuar els dos sortejos en què hi participaven tots els compradors de la Mollerussa Open Night, i les persones agraciades han estat Elena Olomí, amb el viatge a Londres per a dues persones amb entrades al parc temàtic de Harry Potter, i Ana Mo, amb un cap de setmana a Barcelona amb entrades per a l’espectacle del Mago Pop. Català també ha destacat que la guanyadora del sorteig celebrat a les xarxes socials ha estat Mireia Saltó, que rebrà un cap de setmana per a dues persones a PortAventura juntament amb entrades per a Ferrariland. Un sorteig que, segons ha recordat Català, ha comptat amb 60.000 impactes i amb més d’un miler de comparticions.