Un dia negre a l’A2 al seu pas pel Pla d’Urgell

VilaWeb
02.07.2020 - 08:00
Actualització: 02.07.2020 - 10:00

En menys de 24 hores l’autovia A-2, al seu pas pel Pla d’Urgell, ha patit dos accidents importants.

Dimarts hi va haver un accident al quilòmetre 482,6, al terme de Fondarella, on s’hi van veure implicats dos camions. I dimecres, al quilòmetre 484,1, en la zona de retencions per les obres de reparació del accident del dimarts, també a Fondarella es va produir un segon accident amb quatre camions implicats.

Els dos accidents van obligar a desviar el trànsit per la N-II i pels laterals de l’autovia (quan es podia) que van generar grans retencions al seu pas per Mollerussa (sobretot) i en la mateixa A2. Els accidents van mobilitzar nombroses dotacions de Mossos d’Esquadra i Bombers de la Generalitat, així com l’atenció del SEM.

Proper a la zona d’afectació, dilluns al vespre, va bolcar un camió carregat de palets a la rotonda de la banda de Mollerussa de la carretera que va al Palau.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem