22.02.2018 - 10:01
|
Actualització: 22.02.2018 - 11:01
El linyolenc Àngel Garcia és l’autor de la nova imatge corporativa de Linyola. La imatge integra el nom de Linyola amb la flor de la camamilla. L’ha triat un jurat format per 36 persones, pertanyents a entitats locals, entre les 55 propostes presentades al concurs organitzat per l’Ajuntament de Linyola i dotat amb un primer premi de 600 euros.
L’alcalde de Linyola, Àlex Mases, ha explicat que el què buscava l’Ajuntament és una imatge que fos representativa del municipi i que pugui ser utilitzada en totes aquelles activitats, campanyes, serveis, programes, publicacions, etc, que realitza l’Ajuntament.Mases ha afeegit que “fins ara, la imatge que utilitzava l’ajuntament era la de l’escut oficial de Linyola. No volem prescindir de l’escut, però si volem donar una imatge més actual i més representativa i dinàmica del nostre municipi”.
Mases ha agraït la participació a totes les propostes presentades i ha destacat que “hem tingut un alt nivell de participació i el material presentat era de molt alta qualitat. La proposta d’Àngel Garcia és la que ha tingut major nombre de vots amb diferència de la resta (194 vots el primer, 147 vots el segon i 72 vots el tercer)”.
Finalistes
La segona imatge guanyadora ha estat la presentada per Gemma Pagès, de la Selva del Camp però amb arrels al municipi, la qual s’ha endut 100 euros. La tercera proposta és la de la balaguerina Meritxell Bernat, la qual ha obtingut 50 euros en metàl·lic. Tots tres finalistes són del sector del disseny gràfic, L’alcalde Mases ha descrit el funcionament del concurs on “el nivell de les imatges presentades ha estat molt alt, de les 55 propostes presentades vam escollir-ne 17 per la final. Els membres del jurat, format per regidors i representants de les diferents associacions tenien que puntar amb 10 vots la imatge escollida, amb 7 vots la segona i amb 5 vots la tercera a escollir. Cap dels membres del jurat coneixíem el nom real dels participants, els quals es van presentar amb un pseudònim per a poder garantir la màxima objectivitat”.
Ara la imatge guanyadora s’implementarà poc a poc a les comunicacions, actes i activitats del consistori.