24.08.2019 - 05:33
|
Actualització: 24.08.2019 - 07:33
L’ANC del Pla d’Urgell ha tornat a obrir botiga a Mollerussa de cara a la manifestació de l’11S, «Objectiu Independència». Enguany és a la plaça Major de la capital del Pla d’Urgell.
Com és habitual s’hi pot trobar samarretes o el paquet per la manifestació (que inclou altre material. El d’adults val 15 euros i el d’infants, 8. També els que vulguin anar amb autocar des de Mollerussa poden adquirir el bitllet per 12 euros. Cal recordar que també sortiran autocars des d’altres poblacions i que, qui hi estigui interessat, ha de comprar el bitllet en el municipi des d’on vol sortir.
La botiga obre el dimecres de 1deu a una del migdia i de sis a mou de la nit. Els dissabtes també obre al matí, de deu a una. I per la tarda també obre els dilluns, dimarts, dijous i divendres, de sis a nou.