L’Agrupació Sardanista de Mollerussa tindrà la seu a l’edifici Sociocultural Germans Freixes

VilaWeb
31.12.2016 - 17:38
Actualització: 31.12.2016 - 18:38

VilaWeb
VilaWeb
Membres del consistori i de l'Agrupació Sardanista de Mollerussa en el nou local
M.París rebent les claus del nou local de mans de l'alcalde M.Solsona

L’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, va lliurar el dimecres, 28, a la presidenta de l’Agrupació Sardanista de Mollerussa, Mercè París, les claus de la nova seu que l’entitat ocuparà en un dels despatxos habilitats en l’edifici Germans Freixes a l’Avinguda Catalunya de la ciutat.

En l’acte simbòlic de lliurament també hi van ser presents la regidora d’Urbanisme, Dolors Bargalló, i el regidor de Cultura, Joan Ramon Domingo, acompanyats de membres de la Junta de l’Agrupació Sardanista.

El trasllat a la nova seu, que es preveu per a la primavera d’aquest any, permetrà donar cabuda en un sol espai a l’ampli arxiu i documentació que posseeix l’entitat, així com, poder mostrar els premis i guardons amb els que ha estat distingida al llarg dels anys.

En l’acte s’hadestacat que el nou local serà un nou pas endavant en l’atenció i millora del desenvolupament de les activitats sardanistes i punt de referència del sardanisme a Mollerussa.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem