L’Agrupació Sardanista de Mollerussa celebra 70 anys a la plaça de la Sardana

  • Es descobrirà el monument de la Capital de la Sardana 2016

VilaWeb
11.06.2016 - 09:16
Actualització: 11.06.2016 - 11:16

L’Agrupació Sardanista de Mollerussa celebrarà diumenge, 12, a les dotze del migdia, els seus 70 anys amb una jornada lúdico-festiva que tindrà la plaça de la Sardana com a punt principal.

Entre altres altres programats hi ha la descoberta del monument a la Capital de la Sardana 2016, obra de l’artista local Ramon Manel Moncasi, la presentació de les colles sorgides dels cursos de sardanes que han tingut lloc al llarg d’aquest any, i culminarà amb un dinar homenatge als socis i sòcies de l’agrupació però que restarà obert a tothom que desitgi participar-hi.

L’Agrupació vol que aquesta diada sigui un homenatge a totes aquelles persones que han contribuït amb el seu esforç a poder celebrar els 70 anys de l’entitat.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem