15.07.2017 - 17:03
|
Actualització: 15.07.2017 - 19:03
El primer JuliolFest de Mollerussa ha començat amb bon peu. El parc municipal es va omplir divendres a la nit de públic que va poder entre una extensa oferta comercial, gastronòmica i de lleure. Avui dissabte, la festa continua.
La proposta de Mollerussa Comercial, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Mollerussa, ha estat «absolutament un èxit» segons Àlex Català, president de l’entitat organitzadora.
Català ha explicat que la idea de canviar la Festa de la Cervesa pel JuliolFest ha funcionat molt bé. Tant els bars i restaurants que «han cobert al 200%» com els comerços que, per general, ja han fet «el doble de vendes» i encara queda una nit. També ha destacat la gran presència de gent i, sobretot, d’un públic jove que es difícil veure en aquest tipus d’activitats.
Vasos solidaris
Sense voler donar xifres de participació, Català ha donat com a referència que s’han superat amb escreix els 1.500 vasos del JuliolFest i que es dediquen a l’Associació contra el càncer. També ha destacat l’acceptació de Lo Talonari que ofereix diverses ofertes en els establiments associats.
I ha recordat que avui, dissabte, 15, a partir de quarts de vuit del vespre, hi torna a haver tallers per als més joves, per seguir amb activitats per a tothom, com una personal shopper i sessió musical amb el DJ Francesc Piedr
a i concert de Wednesday Lips. I sense oblidar l’oferta comercial i gastronòmica en una quarantena de parades.