La neu arriba al Pla d’Urgell, sense incidències remarcables

VilaWeb
28.02.2018 - 14:28
Actualització: 28.02.2018 - 15:28

VilaWeb
VilaWeb
VilaWeb
El Palau d'Anglesola, dimecres al matí
Un camí del terme del Palau d'Anglesola, dimarts a la tarda
Vila-sana, dimecres al matí (Foto: Ajuntament de VIla-sana)

El Pla d’Urgell s’ha desperta una mica més blanc que no va pas va anar a dormir. Aquesta matinada ha fet una nevada una mica més forta que no pas dimarts a la tarda i a hores d’ara encara està caient neu.

La nevada, però, no ha agafat a les carreteres i camins i permet el trànsit rodat. On sí que ha incidit és en el mercat setmanal de Mollerussa, que no s’ha fet, o en la anunciada suspensió del transport escolar a tota la comarca (tot i que algun centre educatiu ha obert, sense classes, però).

També la Biblioteca Comarcal ha anunciat la suspensió per L’Hora del Conte d’avui dimecres. I la Biblioteca de Linyola ha ajornat la xerrada de l’escriptora Empar Moliner.

La climatologia també afecta als esportistes com els integrants del CEPU que han suspès els entrenaments de dimecres.

També ha afectat al servei de recollida d’escombraries i s’han tancat les deixalleries mòbils de Miralcamp i Mollerussa.

Per altra banda ni Carreteres de la Generalitat ni la Diputació de Lleida (que ha activat una dotació de mitjans de viabilitat hivernal) indiquen cap afectació a les carreteres del Pla d‘Urgell. Alguns municipis han llençat a sal a les voreres i carrers en previsió de possibles gelades.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)