12.11.2018 - 08:11
|
Actualització: 12.11.2018 - 09:11
Com un «èxit rotund» ha qualificat l’organització de l’XI Mollerussa Lan Party el desenvolupament de la festa tecnològica de 72 hores als Firals de Mollerussa. El creixement d’inscrits a l’esdeveniment, assolint un nou rècord en superar la barrera dels 700; l’estabilitat de la xarxa, sense cap tipus d’incident, i el bon funcionament del nou espai de videojocs de lluita, que ha aconseguit aplegar 118 jugadors en les competicions, han estat alguns dels punts destacats del diumenge pels organitzadors en la seva positiva valoració del desenvolupament de la trobada d’enguany.
De cara al proper any, el director de Fira de Mollerussa, Poldo Segarra, ha anunciat que es potenciarà aquesta zona de videojocs de lluita, la qual enguany s’ha ubicat al firal Verd i ha suposat una aposta per professionalitzar aquest tipus de competicions a la Party. L’objectiu amb el plantejament, ha afegit Segarra, és que aquest apartat esdevingui un complement del saló i “el faci créixer encara més”. Aquest espai, fruit de l’aliança de les firmes BCN Fighters i Raganarok, ha estat la principal novetat pel que fa al contingut de la Party d’aquest any i ha aplegat 118 jugadors, amb participació internacional.
Per la seva part, Eduard Roca, membre de l’Associació Mollerussa Lan Party, el col·lectiu promotor de l’esdeveniment i que juntament ara amb Fira de Mollerussa s’encarrega de l’organització de la trobada, s’ha mostrat satisfet pel desenvolupament d’aquesta convocatòria alhora que ha fet referència al bon funcionament dels campionats i a l’estabilitat de la xarxa, la qual cosa ha fet que els assistents també hagin estat “contents”, ha afegit.
L’XI Mollerussa Lan Party va obrir dijous les seves portes en una sessió seguida de 72 hores que ha aplegat a la capital del Pla d’Urgell un total de 708 acreditats. La jornada de divendres el certamen va rebre la visita de més de 300 alumnes de tres centres educatius dins la secció de MLP Kids, la qual té com a objecte apropar aquesta trobada tecnològica a un públic més jove.