JxCat Mollerussa es reuneix amb el món empresarial i la consellera Chacón

VilaWeb
22.05.2019 - 08:35
Actualització: 22.05.2019 - 10:35

VilaWeb
VilaWeb

Junts per Catalunya Mollerussa va organitzar dimarts un dinar-col·loqui amb una representació del món empresarial de Mollerussa i del Pla d’Urgell, on van tenir l’ocasió de debatre amb la consellera d’Empresa i Coneixement, Àngels Chacón.

Chacón va considerar que, a més de donar suport a Marc Solsona, era una bona ocasió per escoltar les propostes i demandes del sector empresarial del territori. També dir, pensant en el proper diumenge, que «ho sóm forts políticament o ens podem quedat aturats… necessitem majories sòlides».

Per la seva part, el candidat de JxCat i actual alcalde de Mollerussa, va dir que la seva intenció és que les «oportunitats passin per Mollerussa i a Mollerussa» dins d’una estratègia més gran que doni valor a les terres de Ponent.

Unes actuacions que anirien en l’obtenció de sòl industrial, millores d’infraestructures, potenciar l’emprenedoria i les noves tecnologies (5G, SmartLab que ja funciona…) i que es van tractar en el col·loqui posterior al dinar.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem