El mal temps no atura el Concurs de carretons elevadors Tallers A.Miquel-Linde

VilaWeb
22.03.2016 - 08:27
Actualització: 22.03.2016 - 09:27

El mal temps del dissabte no va impedir que la vintena de participants del XIX Concurs de carretons elevadors Tallers A.Miquel-Linde, celebrat dins de la Fira de Sant Josep de Mollerussa, mostressin les seves habilitats damunt d’aquestes màquines.

Ho van haver de fer, però, a les instal·lacions de Tallers A.Miquel té a Sidamon on van fer una habilitació d’urgència per poder disputar la competició amb normalitat.

El diumenge, amb sol radiant, es va poder tornar al lloc habitual, al Recinte Firal, on Daniel Martí fou el més ràpid en fer els diversos exercicis d’habilitat que formen el circuit competitiu.

El segon lloc fou per a Jordi Vilasetru i el tercer per Adrià Barrufet. Jordi Pijuan es va endur el Premi a la seguretat en la conducció.

Entre els participants hi havia alguns dels components de l’equip Tallers A.Miquel que han estat campions d’Espanya i del Món 2015.

VilaWeb fa trenta anys. Ens feu un regal?

Cada dia oferim el diari amb accés obert, perquè volem una societat ben informada i lliure.

Ajudeu-nos a celebrar-ho fent una donació única i sense cap més compromís.

(Pagament amb targeta o Bizum)

Recomanem