25.05.2020 - 13:05
|
Actualització: 25.05.2020 - 15:05
Mollerussa Comercial i l’Ajuntament de Mollerussa ha engegat avui dilluns, 25, la campanya «Duros a 4 pessetes», una iniciativa comercial que vol injectar 110.000 euros, de manera directa, als establiments associats de la ciutat.
La proposta per revitalitzar el comerç local (que tindrà altres accions més endavant) de «Duros a quatre pessetes» suposa bescanviar fins a un màxim de 100 euros per 120 molleuros. Aquesta diner local es podrà fer anar en tots els establiments associats a Mollerussa Comercial, sense data de caducitat.
El president de Mollerussa Comercial, Àlex Català, s’ha mostrat satisfet per l’inici de la campanya, que, al no entrar Mollerussa en la fase 1 fins la setmana passada, s’ha endarrerit una setmana sobre el previst. Català ha recordat que, de fet, ja es va dir que s’iniciaria quan fes una setmana que les botigues haguessin obert sense cita prèvia. Una setmana que ha servit perquè els comerços engeguessin amb tranquil·litat i amb, en alguns sectors, amb major moviment del previst segons impresions recollides per l’associació comercial de Mollerussa.
Campanya històrica
Català ha qualificat la iniciativa de «campanya somni» i «històrica», ja que no ho havia fet ningú (ja que a Santiago Rusiñol no se’n va sortir) i ha agraït el suport de l’ajuntament de Mollerussa, senes el qual «no hauria estat possible» fer la campanya.
El president de Mollerussa Comercial ha insistit en que la campanya incideix directament en el comerç local, ja que és on s’han de gastar els molleuros, i suposa un descompte directe pels clients, que tenen el benefici al moment del bescanvi.
L’oficina temporal de la campanya «Duros a quatre pessetes» es troba a la plaça Manuel Bertrand, cantonada amb Joan Burniol.