07.01.2019 - 10:28
|
Actualització: 07.01.2019 - 11:28
Boira Experience, el projecte d’Irene Barón i Roger Tutusaus que promou la boira com a reclam turístic de Ponent, juntament amb la fàbrica de dolços Vda.Pifarré i Cia S.L de Bellpuig (l’Urgell) han creat uns caramels durs amb estèvia, sense sucre, sense al·lèrgens i amb aromes de plantes identificatives amb el territori, i, segons han dit, un component secret que és la boira.
Segons els promotors de la iniciativa, quan te’l poses a la boca, perceps unes sensacions úniques que et transporten a l’entorn de la boira. En el fons, aquestes idees estan adreçades a promocionar el territori de Ponent a través del fenomen meteorològic de la boira.
Eloi Grau, responsable de qualitat i Baldo Llusera gerent i responsable de nous projectes de Vda.de Pifarré, expliquen que crear un caramel inspirat en la boira de Ponent ha estat una experiència intrigant per a ells, amb un resultat molt satisfactori.
Els caramels estan presentats dins una ampolla de vidre, etiquetada amb les especificitats del producte. Ja s’han pogut comprar aquestes festes a través de la pàgina web de Boira Experience, i en determinades botigues de les comarques de Ponent.