04.03.2016 - 18:57
|
Actualització: 04.03.2016 - 19:57
L’Ajuntament de Bell-lloc d’Urgell va presentar dijous la remodelació de la web municipal, adequada a dispositius mòbils, amb el nou espai «Bell-lloc Soluciona», el portal de Govern Obert i Transparència i un lloc destacat per la informació local.
El nou portal “Bell-lloc Soluciona” permetrà als veïns informar el consistori de qualsevol desperfecte, incidència o molèsties a través de la web (ja sia des d’un ordinador o d’un dispositiu mòbil). Així es podrà enviar fotografies geolocalitzades amb una petita descripció del problema. L’alcalde de Bell-lloc d’Urgell, Carles Palau, ha assegurat, en la presentació a la Sala Multiduncional, que “des de l’Ajuntament ens comprometem a donar resposta a totes les demandes en el termini més breu possible».
Filtre previ sense vetar ningú
A més, hom podrà seguir a través de la web l’evolució de la seva demanda i saber quan està solucionada. Així mateix, l’alcalde ha assenyalat que “no es vetarà cap de les demandes que es facin, tot i que hi haurà un filtre previ abans de publicar-ho al web perquè no es pengi cap bestiesa”. Aquesta iniciativa del consistori està emmarcada en la reforma del portal municipal i amb la intenció d’implicar els ciutadans en el manteniment de la vila i apropar-los la gestió municipal.
Pel que fa a a la informació, la web municipal serà el primer lloc on es publicarà la informació local, tot i que també es difondrà per les xarxes socials, mentre que el portal de transparència forma part del servei donat pel Consorci de l’Administració Oberta de Catalunya.