Amics de la popa, una iniciativa que vol normalitzar l’alletament en espais públics i privats

21.01.2018 - 09:26
Actualització: 21.01.2018 - 10:26

A.Capdevila, C.Barana i M.Jounou promotores dels Amics de la Popa

Tres llevadores ponentines, Cristina Barana, Sònia Capdevila i Maria Jounou, han engegat una iniciativa singular, Amics de la popa, que vol normalitzar l’alletament matern en espai públics i privats, tal com expliquen en aquest vídeo.

La proposta es tan senzilla com que farmàcies, centres de salut, biblioteques, cafeteries,

restaurants… o qualsevol espai obert al públic es converteixi en Espai Amic de la popa disposant una cadira o un lloc per seure i on la mare pugui alletar el seu nadó.

La adhesió és gratuïta i els espais que ho facin rebran un distintiu per posar a l’entrada de l’establiment.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem