A punt la nova proposta lúdica de Mollerussa Comercial, la JuliolFest

VilaWeb
VilaWeb Mollerussa/Fotografia: Miquel Bresolí
12.07.2017 - 07:35
Actualització: 12.07.2017 - 09:35

El Parc Municipal de Mollerussa acull el divendres, 14, i el dissabte, 15, la JuliolFest, una nova proposta lúdica que combina comerç, música i gastronomia en horari nocturn.

L’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona i el president de l’Associació de Mollerussa Comercial, Àlex Català, acompanyat del Jaume Carulla, membre de la junta de Mollerussa Comercial, han presenta la programació definitiva que es desenvoluparà de dos quarts de vuit de la tarda a les dues de la matinada. La nova iniciativa de Mollerussa Comercial, amb l’acompanyament de l’Ajuntament de Mollerussa, vol potenciar el mercat d’estiu, fomentar les compres, la música i la gastronomia local. L’activitat comptarà amb 20.000 metres quadrats d’exposició a l’aire lliure.

Festa d’estiu

En aquest sentit l’alcalde, Marc Solsona, ha dit que la iniciativa “busca la singularitat, la creativitat, el valor afegit i aportar diferents alternatives per projectar Mollerussa arreu”. Solsona ha comentat que pretén fer una festa d’estiu en què es combina música, comerç i gastronomia i en que l’Ajuntament també introdueix part de l’activitat de les Nits d’Estiu dins del calendari de la JuliaFest per donar continuïtat a altres propostes sorgides des de la mateixa entitat, com la Mollerussa Open Night o la mostra de cervesa artesana que es venia fent en els darrers tres anys a l’avinguda del Canal i allargar i reforçar el període de les rebaixes. Per això -ha afegit- l’Ajuntament dona tot el suport a Mollerussa Comercial perquè és una molt bona idea, com altres que l’Associació ha portar a terme sempre amb èxit i que ara cal esperar amb il·lusió que aquest nou esdeveniment sigui tot un èxit.

Macromercat i talonari

Per la seva part el president de Mollerussa Comercial, Àlex Català, ha dit que “Mollerussa Comercial està presentat una aposta de les més ambiciones i importats dels últims anys, una aposta molt valenta, la JuliolFest. Ha dit que aquesta activitat és un macromercat amb valor afegit, un festival amb comerç, gastronomia i música. Català ha afegit que “és una activitat on el comerç de Mollerussa es trasllada al parc”. El president de Mollerussa Comercial ha insistit en que part de la JuliolFest és una continuació de les rebaixes d’estiu i que es poden trobar descomptes de fins al 70%.

L’entrada al parc serà gratuïta i a cada persona se li entregarà un talonari de vals de descomptes “lo talonari” per poder gaudir de les grans ofertes de la temporada, a més a més d’una una agenda plena d’activitats.

Programació

Així, aquesta nova proposta lúdica preveu diferents zones d’activitats. Així, tant el divendres com el dissabte, encara amb llum del dia, hi ha una Zona Kids amb Little Chef, taller de cuina, estampació de samarretes, activitats pels més petits (0-2 anys), Globoflèxia, l’hora del conte o tallers i activitats lliures. Per altra banda, de les vuit de la tarda a les dues de la matinada, està prevista una Zona Shopping/Castro&Music. Aquest espai, divendres, compta a les vuit en punt una Masterclas amb Joël Castañé, cuiner guanyador d’una Estrella Michelin al seu restaurant la Boscana de Bellvís, un Grafit “JuliolFest” en directe amb Sergi Gaya. A les deu de la nit Personal Shopper, de les nou a les dotze de la mitjanit sessió DJ amb el DJ Peretes Brothers i, tot seguit i fins les dues de la matinada, sessió Flaix FM amb el DJ Miquel Fontova.

Dissabte

Pel que fa al dissabte, 15, la Zona Kids repetirà les activitats del divendres. Pel que fa a la zona Shopping/Gastro&Music, de les deu del vespre a les dues de la matinada s’hi podran fer diferents activitats com ara Personal Shopper o gaudir de la sessió ONE amb el DJ Francesc Pedra (GNR80), música dels 80’s per a finalitzar amb el concert a càrrec de Wednesday Lips.

Accions solidàries

També cal destacar la vesant solidaria de la JuliolFest ja que, tot i que la entrada és gratuïta, de cara a l’actuació del concert dels Wednesday Lips es farà una mena de taquilla invertida de manera que les persones que vulguin en sortir del concert podran pagar una quantitat que considerin oportuna i simbòlica. Tant aquesta recaptació, com la venda de vasos es destinaran a recaptar fons per a l’AECC, Associació contra el càncer de Mollerussa.

Sorteig de viatges a Nova York

També cal assenyalar que se sortejaran 2 viatges a Nova York per a una persona cadascun. L’ un es sortejarà entre el públic en general que faci una compra o bé una consumició i l’altre, entre les persones que publiquin fotografies de la festa a l’instagram i tinguin com a mínim 100 seguidors.

Per altra banda, l’alcalde ha comentat que per temes d’organització i logística el parc municipal estarà tancat el dijous, el divendres, el dissabte i el diumenge, encara que naturalment el divendres i dissabte s’obrirà per la festa de 8 del vespre fins a les 2 de la matinada. També ha comentat que s’està treballant perquè el diumenge a la tarda pugui estar obert, tot i que no depèn exclusivament de l’Ajuntament ja que les diferents neveres i aparells que tindran els restauradors no podran retirar-les possiblement fins el dilluns al matí.

Finalment Català, ha agraït específicament l’aposta valenta que ha tingut l’Ajuntament per donar suport a questa nova activitat i ha dit que sense la col·laboració decidida de l’Ajuntament en tot el muntatge l’activitat no s’hagués pogut portar a terme.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any